Saturday 6 July 2013

sekadar apa yang terasa!!!

assalammualaikum...

hahahahaha.....
lama benar blognie bersarang...klau ada spider dalam nie...
memang dh jadi sarang labah-labah dah...

its been 3 weeks...he doesnt text me..either call me..
but its ok..aku faham...

entah la apa dah jadi sekarang nie
nak cakap aku tak rindu...memang bohong la...
nak cakap aku tak ingat,...memang jauh sekali....

"luahkan apa yg anda rasa..jgn simpan..."
klu x luah...prsaan tu yg mkan hati......die inside???hahhaha...melampau la...
klu x ska..just say it....apa susah kn....dari org penat fkir...
tapi..klu dia ckp g2???rsa2 mmpu x roh n jasad aku terima?? ( mampu kot )

bila tengaok keadaan gni...aku rsa nak nangis...tapi malu jugak dgn rkan2 lain klu dorg nmpk aku nanges...
"Congek"????
tersangat kot....
sy x suka main dengan hati...
1st time dlu awak ckp kt sy.....sy dh warn awal2 kn......sy x ska dpermainkan....apatah lagi dibuat x taw wlaupun depan mata.....

pada blog nie jak la aku mengadu...sapa yg mo dengar perkara begini...
ya...hnya DIA dan blog ini jak yg tahu....
aku hanya mampu tersenyum....
luar nampak cantik...tp dalam dia belum tentu secantik luarnya....

terfikir tentangnya sejenak~~~

No comments:

Post a Comment