Tuesday 23 July 2013

ku ingin memilikinya~~~~

assalammualaikum uollss....

waaa...nampak sangat dh lme bebenor aku tak bka blog nie..
well...budak ipg kan bz...tu la lma menghupdate blog nie...
guyss...u oll pnah tak tfikir tentang DSLR???
mest pernah kan.....sama la kita...dan sekarang...aku berjaga tengah2 mlm buta dbulan penuh barakah ini semata ingin menulis something psl DSLR...

ala...aku pun sama juga...mane taw benda2 nie dlu...tp aku taw n aku pasti..
aku mmg suka bgambo...bergambo??natang pe tu???hahhaha...bergambar la...
its my fave taw...

nk ckp pasal DSLR ini...sebenarnya aku nk bli...tp 2 la..budget agak lari sikit...
n kena tunggu cop mohor dari Duli Maha mulia aku kt rumah jauh nun disana...
klau diberi keizinan..insyaAllah akan ada la 2 di tgnku membawnya selalu..

aku cadang nk bli utk beginner jak lu.,,,well..kn masih mentah g, masih setahun jgung org kta....xkn nk bli yg trus mcm org pro kot???tepuk la otak...tanyalah dia...hehehhe..
dan satu lagi klu nk ptimbangankn klu nk bli 2....ita allabout money2..money!!!money okay!!
klu xda duit..xda la..diam ajak...hahhaha
insyaAllah..aku akan dpatknnya...dgn suit sendiri kay...jgn susahkn parents....

No comments:

Post a Comment